Kegyelmi botrány: turbó fokozatra kapcsolt a Megafon gyurcsányozása a Facebookon
2024. február 14. 7:30
Bohár Dániel, Trombitás Kristóf és Szarvas Szilveszter üzeneteire költötték a legtöbbet. A tartalom többnyire gyurcsányozás.
A pedofilbotrányt követő lemondások után nagy sebességre kapcsolt a kormányközeli influenszerképző, a Megafon – írja a Political Capital.
Február 10-étől máig, azaz mintegy 4 nap alatt, 29 hirdetést indítottak, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek. Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, ez a szám folyamatosan nő
– írták keddi posztjukban.
Mint a Telex korábbi cikkében megmutatta, a Megafon hadjárata rögtön a köztársasági elnök és Varga Judit lemondása után megkezdődött. A posztok középpontjában leginkább Gyurcsány Ferenc állt, illetve az a narratíva, hogy a Fidesz környékén van következménye a hibáknak, míg a baloldal csak jobb, ha hallgat – ahogy azt korábban Bayer Zsolt is megfogalmazta.
Mint arról beszámoltunk, a Megafon közpénzből készíthet fel a közelgő önkormányzati választásokra kormánypárti politikusokat és civileket.
Nyitókép: Facebook / Political Capital