Tízdolláros ajándékutalványt küldött ügyfeleinek a globális informatikai káoszt okozó vállalat
2024. július 24. 22:01
De még ezt sem tudta mindenki beváltani.
Tízdolláros ajándékutalvánnyal kért bocsánatot ügyfeleitől a CrowdStrike kiberbiztonsági cég, amely múlt héten egy hibás frissítéssel számítógépek millióit vágta haza világszerte – írja a TechCrunch.
A portál egyik forrása szerint a cég azt írta, hogy az ételutalványokkal azt a pluszmunkát szeretnék kompenzálni, amit a múlt pénteki informatikai káosz okozott. „Hogy kifejezzük hálánkat, a következő kávéját vagy késő esti harapnivalóját mi álljuk!” – állt a CrowdStrike által küldött emailekben, amiket Daniel Bernard üzleti igazgató nevében küldtek.
A TechCrunch értesülése szerint voltak, akik megpróbálták beváltani az ajándékutalványt, de hibaüzenetet kaptak, amelyben az állt, hogy a kibocsátó visszavonta azt.
Mint korábban írtuk, a globális leállást az okozta, hogy a CrowdStrike által kibocsátott frissítést anélkül küldték ki, hogy valódi munkakörnyezetben tesztelték volna, a szimulált gépi ellenőrzés pedig átsiklott a hiba felett, ami megakadályozta a Windows újraindítását. A cég azt ígérte, hogy a jövőben klasszikus helyi tesztelést is végeznek, és nem küldik ki egyszerre minden gépre a frissítéseket, hogy ha hasonló hiba csúszna át az ellenőrzésen, a terjesztést időben le lehessen állítani.
Nyitókép: Harun Ozalp/Anadolu via Getty Images