Előfizetéses rendszert tesztel az Instagram
2022. január 20. 12:54
A tartalomgyártóknak kiszámítható bevételre van szükségük, néhány kiválasztott influenszerrel tesztelik az új rendszert.
Az Instagram lehetőséget adna az influenszereknek, hogy előfizetéses tartalmakat kínáljanak követőiknek – írta meg a Kronen Zeitung. A platform egyelőre az Egyesült Államokban, néhány kiválasztott influenszerrel teszteli az új rendszert, amelyben az előfizetéssel rendelkező követők
exkluzív Insta-storykhoz (rövid ideig elérhető videókhoz) és élő bejelentkezésekhez férnek hozzá, felhasználónevük mellett pedig egy lila ikon jelzi, hogy előfizetők.
A tartalomgyártóknak „kiszámítható bevételre van szükségük” – idézi a lap Adam Mosserit, a Meta Facebook anyavállalatához tartozó Instagram vezetőjét. Úgy látja, erre az előfizetés az egyik legjobb lehetőség, mivel a jelenlegi rendszerben a bevétel bejegyzésenként eltérő.
Nyitókép: Pixabay